Sinds kort werk ik samen met Michel Konijn. We verwachten elkaar op regelmatige basis goed te kunnen helpen, want onze dienstverlening sluit mooi op elkaar aan.
Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat ik door een klant ben ingehuurd die ook de hulp nodig heeft van een expert op het gebied van machine conditie diagnose, inspecties en trouble solving aan rotating equipment.
Andersom kan het natuurlijk ook voorkomen dat Michel bij een klant is die bijvoorbeeld ondersteuning zoekt op het gebied van Failure reduction (RCA), het opzetten van onderhoudsconcepten met behulp van de Reliability Centered Maintenance methodiek, een organisatie verandertraject, werkstroom optimalisatie of het helpen van eindgebruikers met SAP PM en advies op dit gebied. Door deze samenwerking zijn we beter in staat om een totaalpakket aan te bieden en kunnen we af en toe gebruikmaken van elkaars expertise bij het oplossen van allerlei vraagstukken die spelen bij onze klanten.
Zo helpen we elkaar en voor onze klanten is het ook een win-win, want in sommige situaties kunnen wij samen de klant beter ontzorgen dan alleen.
Om Michel wat beter te leren kennen leek het mij een goed idee om hem te interviewen. Het resultaat daarvan lezen jullie in deze blog! Bijkomend voordeel, zo leren jullie hem ook direct beter kennen.
Lees meer